Құрметті оқырмандар! Кітапхананы пайдаланушылар! Блогымызға қош келдіңіздер! Біздің Google-дегі сілтемеміз: https://jancbsmailin.blogspot.com Мекен-жайымыз: Қ.Алтынсары көшесі 69 үй. Тел: 8(71439) 21-2-89. Электронды поштамыз: cbs_jan@mail.ru

понедельник, 18 марта 2019 г.


Кітапханадағы «Әз, Наурыз!»
атты кітап көрмесі


Аудандық балалар кітапханасының оқу залында жас оқырмандар мен мектеп оқушыларына Ұлыстың Ұлы күні Наурыз мерекесі қарсаңында «Әз, Наурыз!» атты кітап көрмесі ұйымдастырылды. Көрменің мақсаты: бүкіл түркі халықтарының ұлық тойы – Наурыз мерекесін ұлттық салт-дәстүрімізбен, әдет-ғұрпымызбен байланыстыра насихаттап, ұрпақтардың өз ұлтына деген сүйіспеншілігін арттыру. Мерекеге арналып жасалған кітап көрмесі Наурыз тойының табиғатын, шығу төркінін, мазмұны мен мәнін, халықтың мәдени-рухани өміріндегі орнын баяндап, қазақ халқының салт-дәстүрі, әдет-ғұрпы мен қолөнері, ұлттық тағамы туралы насихаттау. Кітап көрмесінде халқымыздың ұлттық мерекесі Наурыздың шығу тарихы, жыл басы, жыл қайыру, жыл, ай аттары тәрізді ұлттық құндылықтар туралы әдебиеттер қойылған. 


Сонымен қатар қолөнер – халықтың ұлттық мұрасы, мәдениеті мен өнерінің айқын көрінісі. Соған орай ұлттық киім, қолөнерге байланысты әдебиеттер мен қазақ халқының дастарханы, ұлттық тағамдары туралы басылымдарды көруге болады. Көрмедегі кітаптармен мерзімді басылымдар бетіндегі мол мағлұматтар өз халқының мәдениеті мен этнографиясын танып білгісі келетін балаларға пайдасы мол болмақ. Көрме айдың аяғына дейін созылмақ.
Әмірхан АҒЫТАЕВ,
аудандық кітапхананың қызметкері.


Комментариев нет:

Отправить комментарий